MINA ÅSIKTER

Nu tänkte jag licksom dela med mig av mina såkallade åskter om saker och ting...

Okey då börjar vi..

1. Blondiner är fula ALLA blondiner.
2. Turk killar är äckliga som bara dän. Kletar och kladdar på än som vore hora
3. Flemingsberg bruhdar. VAD TROR NI? stick till ablyy ellernått där ni hör hemmaa licksom-
4. Jag älskar rooosa så kan ni snälla sluta härma mejj? Rosah är fiint jag vet men när ni alltid tar mina ideér så blir jag faktiskt jätte irreterad!
5. Fattig lappar.. Sluta vela på jevla A-kassa det är bah pinsamt.. Asså då menar
jag jue era föräldrar såklart :)

PUSS OCH KRAM.
I KNOW YOU LOVE ME BITCHES!


Kommentarer
Postat av: Anonym

häääy-vad snackar du om ??? är du helt jävla loss eller?

2009-08-26 @ 15:50:38
URL: http://maliich.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahhahahahahahahhahahhahahahhahahah

snott DIN design xD hahahahahahhahahhhahhahahahah

Du är rolig du.... Måste bara tacka dig för dagens STORA AS GAAARV ..

2009-08-26 @ 16:17:25
URL: http://maliich.blogg.se/
Postat av: Anonym

snällt och snällt? Inte direkt dumt, bara svar på tal ! Och det står inte direkt ditt namn där. såå... OCh snälla vad får dig att tro att det är "din" design??

2009-08-26 @ 16:32:15
Postat av: Anonym

haha. JAAAA gör en videoblogg om mig :D

2009-08-26 @ 16:44:27
Postat av: Anonym

Jaja det blir säkert bra !!! Du är en grym dissare !!! Jag känner mig verkligen jätte ägd.

2009-08-26 @ 16:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0