blondinjuicy

ÄNTLIGEN funkar mitt internet!
Det har inte funkat på hela helgen men nu äntlige.
Jag var på fest i Fredags i Huddninge, förorten där ingen vill bo jag hade jätte skojj faktisktt var mkt snygga killar :D Träffade en sötis men tänker låta mitt privatliv stanna utanför bloggen ;) Nuu blev nu allt nyfikna vah? Ässsh ni överleve, hihi även fast jag vet att ni är jätte beroende av mig och min blogg =)

EN KONSTIG SAK
jag kan inte godkänna kommentarer hur kommer det sig? Äre bara för att jag fått så många eller vad beror det påå??? hmmm jag undrar jag..

HAHA jag hatar den här tjejer.
FÖRLÅT JOSEFINE "JUICY" (hon har snott mitt namn den huran) att jag lägger upp dig häär men tycker alla ska see vilket freeaaak du äääär troo inte att du är snygg för du är apfuul! www.blondinjuicy.blogg.se

PUSSILIPUSS ÄLSKAR MIG SJÄLV.


Kommentarer
Postat av: Anonym

VA LÅNGA ÖGONBRYN ;o

2009-09-01 @ 17:35:59
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHA.. fula ögonbryn.. och du va ful me

2009-09-03 @ 16:43:53
Postat av: Anonym

Uppmärkasamma en liten sak duu... Bilden som du har som "press" bild, och en utav bilderna du lagt upp, och säger att det är du fotatd i en studio ser Inte ut att vara samma tjej, Om du inte opererat näsan va klart xD ahahahha

2009-09-06 @ 23:27:07
URL: http://maliich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0