barbie? JAG? neeeh

Nu är perfekta jag hemma med min nya dator :D
Lovelie ! Ska träffa lolla snart och vi skah träffa anton igen. Hihi* såå söööt
Jag får uppdatera seen från perfekt mig.

OCH JAG EN BARBIE? haha nej du miss anonym. Är du TURK eller?


OPS jag kan inte hjälpa att jag ser perfekt ut :D
Visst vill du se ut som mig?? jaa det vill ni, hihi för vem vill inthe?? Haha du suuuger läsare
 

(klicka på bilderna för att komma till hemsidan där dom är uppsatta :d ) Hihi
Alltid kul att vara jag och fotas i en studio ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hafft en bra dag?

2009-08-27 @ 18:24:54
Postat av: Anonym

jaaa duu..

jag säger bara usch.

2009-08-27 @ 18:27:56
Postat av: Anonym

sv: så himla ful blogg, men du är fulare

2009-08-27 @ 19:09:44
Postat av: Regina - en blogg med det mesta & det BÄSTA

guud du är så perfekt, ännu snyggare än paow t.o.m. Woooooowww!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-28 @ 18:10:57
URL: http://regina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0